1402-09-19 10:02
355
0
87814
رئیس سازمان بسیج رسانه گلستان مطرح کرد:

دودستگی بین مردم و مسئولان راهبرد امپراتوری دروغ

رئیس سازمان بسیج رسانه گلستان با اشاره به توطئه‌های دشمن علیه انقلاب اسلامی گفت: امپراتوری دروغ از طریق فضای مجازی به دنبال ایجاد دودستگی بین مردم و مسئولان است.

علیرضا همایوفر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» پیرامون بی‌اعتبار شدن جریان امپراتوری دروغ اظهار کرد: دشمنان و معاندان به نظام اسلامی در قضیه اغتشاشات سال گذشته با حربه‌های مختلفی وارد کارزار جنگ شناختی شدند و سعی کردند با تبلیغات روانی، ترویج ناامیدی و ایجاد دودستگی بین مردم و مسئولان اهداف خودشان را پیش ببرند.

وی برجسته‌سازی دروغ‌های مجازی را حربه رسانه‌ای دشمن در جنگ شناختی خواند و افزود: تلاش دشمنان این بود تا نگذارند انقلاب اسلامی در مسیر ایران قوی حرکت شتابنده داشته باشد و کشور را سرگرم دروغ‌های کاذب کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه گلستان توضیح داد: فشارهای سیاسی از طریق فضای مجازی راهبرد دشمن بود تا با اخبار دروغ مردم را عصبانی کنند و مردم را در مقابل نظام قرار دهد.

همایوفر با اشاره به اینکه کشته‌سازی یکی از ترفندهای رسانه‌ای دشمن در ناآرامی‌های اجتماعی است، تصریح کرد: در حوادث و فتنه‌های سال گذشته این ترفند از سوی دشمنان به کار گرفته شد.

وی با بیان اینکه ایجاد ناآرامی در حوادث و اغتشاشات سال گذشته جزو ترفندهای دشمن بود، گفت: آنها آتش کینه را آنقدر داغ کردند به گونه‌ای که هنوز آتش یک دروغ بزرگشان خاموش نشده دست به دروغ‌پردازی دیگری می‌زدند.

رئیس سازمان بسیج رسانه گلستان با اشاره به اینکه کشته‌سازی مهم‌ترین پروژه دروغ شبه‌رسانه‌های مجازی برای ایجاد آشوب در کشور از جمله گلستان بود، افزود: این رسانه‌ها به صورت مستمر، پروژه کشته‌سازی را راهبرد خود قرار داده بودند.

همایونفر با تصریح این نکته که دشمن با توسل به حربه‌های دروغین برای تحت تأثیر قرار دادن افکار عمومی، پروژه کشته‌سازی را دنبال کرد، گفت: ضدانقلاب با به دست آوردن اطلاعات و آمار فوتی‌ها در مدت اخیر سعی کردند فوت افرادی که به هر دلیلی از دنیا می‌رفتند را با تکنیک کشته‌سازی به پلیس و نیروهای امنیتی منتسب و دروغ‌پردازی می‌کردند.

وی با اشاره به اینکه ایمان، بصیرت و اعتقادات مردمی باعث شکست امپراتوری دروغ شده است، گفت: عدم همراهی مردم با دشمنان باعث شد تا دشمن بار دیگر شکست سختی را تجربه کند.

رئیس سازمان بسیج رسانه گلستان با بیان اینکه دشمن در محاسبات خود دچار اشتباه شد، اظهار کرد: آنها مردم ایران را به خوبی نشناختند برای همین با دست گذاشتن روی عواطف مردم از طریق اخبار دروغ خواستند اهداف شیطانی خود را دنبال کنند که موفق نشدند برای اینکه ایمان مردم از عوامل دروغین آنها محکمتر بود.

همایونفر با اشاره به اینکه دشمن هیچ‌گاه دست از توطئه برنمی‌دارد، گفت: به دلیل اینکه دشمن از محاسباتی که کرده نتیجه درستی نگرفته با هر حربه‌ای هم ورود کنند به اهداف خبیث خود نخواهد رسید.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.